fredag 28 november 2008

Tystnaden är bruten!

Det har varit en tyst ordförande ett tag, vilket är beklagligt när det hänt så mycket (Visionsmöte, styrelsemöte och medlemsträff). Men då jag bott i en "flyttlåda" den senaste månaden så hoppas jag att ni kära medlemmar och övriga läsare har lite överseende med det. November har bestått av två veckors nedpackning i Jämtland, flytt till Värmland och medföljande uppackning. Lite C-uppsats skrivande och ganska mycket studentråds aktivitet. Men nu börjar mitt hem ta form och bloggen ska få det utrymme som den var avsedd att ha. Så nu följer ett par uppdaterande inlägg sen framöver blir det kontinuerligt bloggande. Jag kommer även att öppna upp kommentarfunktionen så att ni som vill kan skicka kommentarer till mig (jag är ju nyfiken på vilka ni är som läser) dock kommer jag inte att ha direkt publicering av kommentarer, inte än i alla fall.


En privat bild över hur mitt liv sett ut i november månad...

Inga kommentarer: